FORMACIÓN TEATRAL BÁSICA PARA MOZOS, MOZAS E ADULTOS

Desenvolvemento e expresión coa práctica teatral

O TEATRO É COMUNICACIÓN, EMOCIÓN, EMPATÍA, É UNHA FERRAMENTA FUNDAMENTAL NON SÓ PARA O ARTISTA… PARA A VIDA, POIS AXUDA A ALCANZAR A FELICIDADE.

En Imaxinatea Lab Creativo, organizamos os cursos de teatro básico por grupos de idades e niveis: de 12 a 15 anos, de 16 a 17 anos e adultos.

Na nosa formación, proporcionamos recursos interpretativos centrándonos no desenvolvemento da expresión dunha maneira activa e dinámica, potenciando a sensibilidade, as posibilidades creativas e a capacidade de descubrirse a si mesmo, para expresarse con espontaneidade e plenitude.

Aos poucos e a través dunha metodoloxía práctica, o alumnado achegarase ao coñecemento da estrutura básica do sistema teatral.

Temporalización

Cada taller desenvolverase nunha única sesión semanal dunha hora e media no período outubro-xuño.

Obxectivos xerais

  • Establecer relacións interpersoais que favorezan o proceso de aprendizaxe.
  • Potenciar a cohesión do grupo.
  • Estimular a toma de conciencia das propias capacidades expresivas e comunicativas a partir do traballo individual e de grupo.

Obxectivos específicos

  • Desenvolver a autoestima, a imaxinación, a creatividade e a sensibilidade estética e artística necesarias para o estudo e práctica da arte teatral.
  • Romper bloqueos e inhibicións persoais.
  • Tomar conciencia do propio esquema corporal para desenvolver unha análise e unha exercitación das posibilidades de movemento.
  • Desenvolver a espontaneidade, a imaxinación e a orixinalidade para promover unha conduta creativa.
  • Exercitar a voz para desbloquear as posibilidades vocais inutilizadas.
  • Experimentar as técnicas de improvisación para desenvolver a espontaneidade.
  • Respectar, aceptar e valorar positivamente as ideas, pensamentos e sentimentos dos demais para unha boa convivencia de grupo.
  • Teatralizar un texto e interpretalo escénicamente.

Contidos

RECURSOS INTERPRETATIVOS

A metodoloxía utilizada adaptarase a cada grupo/idade de referencia:

Elementos dramáticos

  • Creación de personaxes
  • Improvisacións: individuais, con dous personaxes e colectivas
  • Espontaneidade corporal
  • Espazo: crear e modificar espazos dramáticos

EXPRESIÓN CORPORAL-RÍTMICA E VOCAL

A metodoloxía utilizada adaptarase a cada idade de referencia:

O corpo

  • Zonas e centros corporais: movemento e expresividade
  • Xogos de expresión

O xesto

  • Traballo co espazo e no espazo
  • Traballo de ritmo, equilibrio e coordinación

A voz

  • Liña melódica
  • Intensidade
  • Ton
  • Timbre
  • Axuste da voz aos significados
  • Caracterización dos personaxes pola voz
  • Os coidados da voz

PRÁCTICA ESCÉNICA

A metodoloxía utilizada adaptarase a cada idade de referencia:

  • Aproximación ao texto: selección, comentario e análise
  • Análise das linguaxes dramáticas contorna ao texto e elementos de significación
  • Contexto histórico
  • Temática
  • Equipos de traballo
  • Planificación e realización dos ensaios
  • A representación

Metodoloxía

Todos os coñecementos técnicos referiranse sempre á realidade aplicable por cada alumno/a, coa finalidade de crear un ambiente propicio para o cambio de impresións e ao achegamento de ideas e diferentes puntos de vista. O contido deseñarase a modo de guión aberto, dinámico e vivo, de maneira que o alumno/a véxase obrigado á participación total e directa.

DOCENTE

Sergio Macías

Titulado en interpretación pola Real Escola Superior de Arte Dramática (RESAD) de Madrid

Máster en Artes Escénicas pola Universidade Rey Juan Carlos 

Profesor de Interpretación na Escola Superior de Arte Dramática de Galicia (ESAD)

COMO ACTOR: 

  • Running, de Esther Carrodeguas. Deste Xeito Produccións.
  • El Buscón, versión de Ozkar Galán. Dir. Xavier Castiñeira. Butaca zero & Goliardos
  • Moscú cercanias, de V. Eroféiev. Dir. Ángel  Facio. Teatro Español & Goliardos
  • El Balcón, de J. Genet. Dir. Anxo Facio. Teatro Español
  • Los cuernos de don Friolera, de Valle Inclán. Dir. Ángel Facio. Teatro Español
  • Desventuras conyugales de Bartolomé Morales, de Ruzante. Dir. Ángel  Facio. Teatro Español
  • Romance de lobos, de Valle Inclán. Dir. Ángel Facio. Teatro Español
  • A ciegas, de Jesús Campos. Teatro A Teatro
  • La fiebre del heno , de N. Coward. Dir. Ángel  Gª Moreno. Teatro Fígaro
  • Luces de Bohemia, de Valle Inclán. Dir. José Tamayo. Teatro Belas Artes

COMO DIRECTOR DE ESCENA:

  • Papá Noel es una mierda, de Le Splendid. Teatros del Canal. Goliardos
  • Dionisio se declara, de Ignacio del Moral. Espectáculo homenaje Mihura x 4. Teatro Español
  • La posadera, de C. Goldoni. Centros Culturales Moncloa/Aravaca. Bolito producciones
  • Yo no soy el rey Lear, de Manuel A. Conejero. Congreso Mundial Shakespeare. Fundación Shakespeare España
  • Hamlet en el espejo, de M. A. Conejero. Teatro Hubert de Blank (La Habana). Fundación Shakespeare de España.
  • Clerks, de Kevin Smith. Sala Mix+ Mercado de Fuencarral. Kaspateatr

DOCENTE

Antonia Céspedes

Máster en Artes Escénicas pola Universidade de Vigo. Especialidade Pedagoxía Teatral

Directora de Imaxinería Xestión Teatral, espazo para a formación escénica.

Profesora de Interpretación e expresión corporal, desde o ano 2003, en diferentes entidades educativas.

ALGÚNS DOS TRABALLOS ARTÍSTICOS EN CURSOS DE FORMACIÓN ESCÉNICA, EXERCENDO LABORES DE DOCENCIA, DIRECCIÓN E PRODUCIÓN:

“Casting”, Espectáculo musical, Roberto Pérez Galegos, “Perdidos no bosque”, Montxo Iturbe, “Novas amizades”, Charo Solainas, “A festa dás Neves”, Margarita Sánchez Roldán, “A música dá noite”, Manuel Lourenzo González, “Ou demo visita España”, Laura Torrecilla de Fuenmayor, “La casa de Bernarda Alba”, Federico García Lorca, “La zapatera prodigiosa”, Federico García Lorca, “O Tartufo”, Moer, “Os vellos non deben de namorarse”, Castelao, “Ou bautizo a paus”, Concha Gómez, “La cabeza del dragón”, Valle-Inclán, “La pousadeia”, Carlo Goldoni, “A factoría máxica”, Animación de rúa. “Ou reino doce”. Animación de rúa, “Motín de Bruxas”, Jornet e Benet, “Ou Vigo de hoxe, ou Vigo de onte”, visita teatralizada por o  casco vello de Vigo, Animación na rúa, “Gulliver non país dous contos”, “Historias peregrinas”, Miguel Anxo Murado, Animación de rúa, “Ou bosque encantado”, “Ou rapto dá bibliotecaria”, adaptación do conto de Margaret Mahy, “Baixo ou mar”, Animación de rúa, “Restaurante Farruco”, de Chus Pereiro, “En busca do Rock perdido”, baseado en “We will Rock you” de Queen, espectáculo musical, “Ou mundo de Julio Verne” Animación de rúa, Grease, espectáculo musical , “Fragmentos máxicos” Animación de rúa, “Explosión de Luz e cor” Animación de rúa, “Ou mozo Quixote”, de Tomás Afán Muñoz , “Ou mundo xurásico” Animación de rúa, “A miña nai a oca”, Adaptación da obra de Maurice Ravel, “Noite Máxica”,  de Carlos Freire, “Contos infantís” Animación de rúa, “Ou soño dunha noite de verán”, “A lenda de Xan Bonome””, “Todo é un conto”, “Peter Pan” Animación de rúa, “Chamádeme Simbad”, Francisco Castro, “A posadeira” Moer, “Gustavo e Peggy pasean por Vigo” Animación de rúa, “Nadal na granxa”, “Pandemia espacial”, Antonia Céspedes, Festival dixital durante a pandemia provocada polo COVID 19, “Expedición submariña do Nautilus” Animación de rúa, “Don’t stop me now”, Adaptación do espectáculo We will Rock you   

DOCENTE

Nerea Brey

Titulada Superior oficial de Arte Dramática pola ESAD de Galicia, na especialidade de Interpretación Textual.
Complementa a súa formación con un Máster en Artes Escénicas, con especialidade en Pedagoxía Teatral pola Universidade de Vigo.
Tamén ten a Licenciatura en Xornalismo pola Universidade de Santiago de Compostela.
 
EXPERIENCIA ARTÍSTICA PROFESIONAL
No ano 2006, interpretou o papel de Paula para o filme para a televisión O bosque de levas, Dirección: Antón Dobao.
Desde o ano 2016, as súas experiencias en Montaxes profesionais de teatro:
2016 – Obra: Exilio das moscas. Dirección de César No, 
2016 – Obra: Tras Tannhäuser. Dirección de César No, 
2017 – Na obra 6 cubos negros en corpo branco,  ademais de actuar foi violinista. Dirección: Diana Mera.
2019 – Interpreta a María Casares na obra: Despois das ondas. Dirección: Xavier Castiñeira. 
2020 – Interpreta a Beatriz na obra Entelequias. Dirección: Xosé Luis.
 

DOCENTE

Iván Davila

Titulado Superior en Arte Dramática pola ESAD de Galicia, na especialidade de Interpretación Textual.
Actualmente está a cursar o Máster en Estudos Avanzados de Teatro da UNIR.
Complementa a súa formación asistindo a diversos talleres de clown e teatro físico con profesionais como Laia Oliveras, Pedro Filipe Mendes, Jenny Betaneur, Carlos Sante, Olivier Delamare, Jorge Gallego, Gadiel Sztryk e Andrés Caminos.
 
EXPERIENCIA ARTÍSTICA PROFESIONAL
Actualmente desempéñase como clown hospitalario en Fundación Theodora, visitando de forma presencial hospitais de Galicia e de forma virtual outros no resto do país. Forma parte da compañía Nelson Quinteiro, levando a cabo espectáculos de rúa cunha forte presenza da danza e do cabaré. 
No 2019 crea a compañía NegroLópez, coa que realiza os espectáculos _Xogamos?_ e _Backstage_.
Así mesmo, tamén realiza espectáculos de narración oral, baseados na recollida de historias e lendas da nosa cultura.
 

EXPERIENCIA COMO DOCENTE
En el ámbtio de la docencia imparte formación teatral  en diferentes espacios. Su pasión por el teatro como por la docencia marcan su carrera profesional y personal

COMPARTIR É VIVIR!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

CURSOS RELACIONADOS

CURSO PRESENCIAL

FORMACIÓN TEATRAL PARA NENOS E NENAS

Nesta formación, proporcionamos recursos interpretativos centrándonos no desenvolvemento da expresión dunha maneira activa e dinámica, potenciando a sensibilidade, as posibilidades creativas e a capacidade de descubrirse a si mesmo, para expresarse con espontaneidade e plenitude.

Ler Máis >>
CURSO PRESENCIAL

DRAMATIZACIÓN

Este curso permitirá ao alumno/a manifestarse e expresar as súas ideas, vivencias, afectos ou sentimentos e comunicarse cos demais a partir da utilización da voz, do corpo, do tempo, do ritmo e do espazo. Para nenos e nenas entre 4 e 8 anos.

Ler Máis >>
CURSO PRESENCIAL

FORMACIÓN TEATRAL AVANZADA

O obxectivo destas clases é perfeccionar os coñecementos metodolóxicos na proxección artística, desenvolver as técnicas de actuación e coñecer os aspectos máis relevantes dos diferentes xéneros dramáticos.

Ler Máis >>

E quizá pódeche interesar

CURSO ONLINE

OBRADOIRO PRE-GRAVADO: WORKSHOP ON PERFORMING BY DICKON TYRRELL

Dickon impartiu un obradoiro práctico sobre a interpretación de Shakespeare e compartirá a súa experiencia de 30 anos como actor.
O obradoiro foi dinámico e interpretativo . Por que interpretativo? Pódese descubrir máis sobre unha persoa nunha hora de actuación que nun ano de conversación”. Platón.

Ler Máis >>
CURSO PRESENCIAL

PINTURA E DEBUXO PARA ADULTOS E MOZOS

Un taller que persegue espertar a creatividade a través de exemplos artísticos do mundo actual, motivando a reinterpretación persoal e descubrindo novas estratexias de comunicación. Pintura, escultura, modelado e gravado, introducen a expresión pictórica e espacial como parte das competencias básicas da aprendizaxe.

Ler Máis >>
CURSO PRESENCIAL

FORMACIÓN TEATRAL AVANZADA

O obxectivo destas clases é perfeccionar os coñecementos metodolóxicos na proxección artística, desenvolver as técnicas de actuación e coñecer os aspectos máis relevantes dos diferentes xéneros dramáticos.

Ler Máis >>

Gracias por tu interés

Te responderemos a la mayor brevedad.

Y solo usaremos tus datos para atender a tu solicitud de información, pero si te interesan nuestras actividades y quieres mantener el contacto, puedes suscribirte al boletín.

Hasta pronto!