TÉCNICA VOCAL
Práctica vocal e pedagoxía do canto
Modalidades presencial e en liña
A técnica do Canto non é dunha disciplina estritamente musical, senón ademais, funcional e fisiológica, no sentido de que aproveita todas as posibilidades físicas do noso corpo que directa ou indirectamente vincúlanse á produción da voz.
O perfil do alumnado é de moi variado en canto a idade, intereses e necesidades vitais refírese. Do mesmo xeito, cada alumno/a posúe unha voz única e irrepetible pois nace e morre con ela. O ensino do canto require, por tanto, a adaptación continua a nivel de desenvolvemento do instrumento, máis unha valoración da madurez psíquica e emocional do aprendiz.
Obxectivos xerais:
- Coñecemento da voz, o seu timbre, calidades. Cales son os meus puntos vocais fortes e débiles?
- Como o teu corpo e personalidade inflúe na túa voz e viceversa. Consideremos a voz e o corpo como un todo.
- Aprendizaxe de hábitos saudables no uso da voz e o corpo. Coñezamos o noso corpo e voz. Técnica vocal.
- Recuperación da voz en casos de lesións por fala ou canto. Aprendamos a falar ben.
- Procesos psicolóxicos que afectan á voz, a súa análise e compresión. Que podo facer no día a día para resolver certos problemas
- Adestramento vocal, estilo e improvisación. Calidades da voz, a súa combinación e uso consciente e creativo.
Metodoloxía:
A metodoloxía empregada é fundamental xa que a maneira de ensinar incide no rendemento do proceso de ensino aprendizaxe. Debe cumprir os seguintes requisitos:
- Interactiva: Inducir á participación na clase. Preguntas, exemplos, dúbidas…
- Motivadora: Fortalecer previamente os coñecementos adquiridos e premiar a participación e o interese.
- Integradora: Incitar á participación de todos segundo os seus coñecementos e/ou destrezas. Non deixar fóra da clase a ninguén, mesmo aos menos capacitados. Traballo en grupo e en parellas.
- Aprendizaxe significativa: Velar pola boa realización do proceso de aprendizaxe.
- Aprendizaxe por descubrimentos: Incitar a que o alumnado descubra os contidos novos por eles mesmos, coa indicación das vías a seguir.
- Constructivista: Resolver e adquirir novos coñecementos a partir de aspectos que coñezan. Relacionar os novos coñecementos cos coñecidos anteriormente, do sinxelo ao complexo.
Os recursos didácticos que se empregarán para incrementar o proceso comunicativo entre o profesor e o alumno serán:
- Actitude positiva, tanto do docente ao impartir a clase como de escoita, atención e interese do alumnado.
- Claridade de exposición.
- Trato adecuado, sen autoritarismo.
- Seguridade e confianza por ambas as partes.
- Contacto visual, especialmente nas actividades prácticas.
Docente
Najla Shami
Vocalista e compositora de Santiago de Compostela, filla de dúas culturas: palestina e galega. Interesada pola música desde nena, forma parte de coros polifónicos e grupos de música tradicional galega cando crea os seus primeiros temas. Aos 17 empeza a tocar a guitarra e as súas composicións tórnanse máis persoais, a súa voz é influenciada por jazz, rock ou world music.
Estuda Educación Musical e Jazz e Música Moderna; profunda na técnica vocal e a súa pedagoxía, percorre Noruega, EEUU, Xordania, India, Portugal, Xapón e, tanto en solitario como en grupo, realiza varios traballos destacando a súa participación en Coro dá Rá e Vos Tristáns. Entre 2003-2011 colabora en publicacións e incorpora novas influencias na súa linguaxe, sonoridades de Brasil e África mesturadas coas súas raíces e con jazz que imprimen unha profunda pegada na súa evolución.
Debuta en 2013 co disco-libro “ Na lingua que eu falo”, unha elegante e profunda mirada sobre os poemas de Rosalía de Castro; a compositora galego-palestina reúne a súa bagaxe musical para crear un traballo íntimo e delicado. Foi finalista nos XIII Premios Opinión de Música como Mellor Novo Artista e Mellor Tema Orixinal.
En 2016, guiada pola súa crecente curiosidade e a necesidade de aprender máis sobre as súas raíces, trasládase temporalmente a Xordania para indagar no canto árabe e a teoría da música oriental. O seu último traballo, “ Ela sabe a sol”, nace desta estancia, un son propio e único premiado como Mellor Álbum de Músicas do Mundo nos VII Premios Martín Códax dá Música.
- Datas: Ata o 30 de xuño de 2024
- Horario: Segundo horario dispoñible
- Perfil alumnado: Todas as idades. División en grupos homoxéneos.
- Profesor: Najla Shami
- Inscrición: Aberta
- Información modalidad presencial: 986 120 024 - 685 852 015, ou a través do email contacto@imaxinatea.es
- Información modalidad en liña: 986 120 024 - 685 852 015, ou a través do email info@actinghelps.com
- Prezos: Segundo modalidade de impartición clases individuais ou grupais.